پژمان انسان (نویسنده و گوینده-بازیگر)

پژمان انسان نویسنده و گوینده-بازیگر در رادیو مهرآوا

پژمان انسان نویسنده و گوینده-بازیگر در رادیو مهرآوا

بازیگر، نویسنده، کارگردان، مدرس، صداپیشه نمایش های رادیویی و صحنه ای در مکتب تئاتری کنستانتین استانیسلاوسکی و سبک رئالیستی سینما.

او در زمان نوجوانی و در اواخر دهه هفتاد در تئاتر، فعالیت خود را در باشگاه شرکت نفت اهواز آغاز نمود و تاکنون در ده‌ها اثر نمایشی نقش آفرینی نموده است، که از مهمترینشان، خلق نمایش کیمیاگر با بازی و نویسندگی خودش و همچنین بازی المیرا عبدی دختر استاد اکبر عبدی می باشد و دیگری کسب نمره A بازیگری در تئاتری بنام بارانمایه های دختری از جنس من در دانشکده هنرهای زیبا در سالن استاد سمندریان از استادانی چون تاج بخش فناییان و دکتر محمود عزیزی و همچنین برگزیده بهترین بازیگر و کارگردان در جشنواره شمسه تهران در سال ۱۳۹۳ می باشد.

او دوره بدن و بیان کنستانتین استانیسلاوسکی و متد اکتینگ را در ساختمان دانشکده سینما دانشگاه تهران سپری نمود و بین سالهای ۱۳۹۱ الی ۱۳۹۴ ده‌ها شاگرد را در ورکشاپ های متعدد تربیت نمود، که از مهمترین شاگردان او تا به اکنون سرکار خانم ندا عقیقی ستاره نو ظهور سینما می باشد.

ایشان تا کنون چندین نمایش رادیویی را به نگارش درآورده است و در سال ۱۳۹۸ با رادیو مهرآوا کارش را به عنوان نویسنده و صداپیشه نمایش های رادیویی در کنار استاد فرزاد زلقی، سرکار خانم کشاورز و جناب دکتر اخشابی آغاز نمود. ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی عمران گرایش مدیریت ساخت با معدل ۱۸/۸۰ از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *